Ingrid in Kameroen

Welkom op mijn reisblog

Hallo allemaal,

Deze zomer ga ik, samen met mijn studiegenootje Ilse, een co-schap lopen in een klein plattelandsziekenhuisje in Kameroen. Naast het werk in het ziekenhuis zullen we ook werk verrichten voor de stichting 'Give Milk, Stop Aids'. En natuurlijk gaan we Kameroen verkennen!

Via deze site kunnen jullie mijn avonturen volgen en als je het leuk vindt kun je ook een berichtje voor me achterlaten!

Liefs Ingrid

Papa en Mama

Hoi Ingrid,

Leuk dat we dit nog net mee kunnen pikken!
Een hele goede reis straks en heel veel succes in Kameroen.
We laten snel iets van ons horen zodra dat mogelijk is!

Yvonne

Ey Sis,

hoe wist jij dat ik lid wilde worden van jouw site? ;)

Ziet er goed uit, en milk&aids? Dat is nieuw voor mij! Wat ga je doen met die stichting?

Talk to you soon!

Kus

Karlijn

Wowwww! Ben jaloers hoor!
Hoop je snel te zien zodat we nog bij kunnen kletsen voordat jij ons ook al verlaat ;)

ineke

hee ingridje

Ik wist al wel dat je ging maar nu ik zo nog eens hoor denk ik weer; echt vet!!!!!!
hoop dat je daar een leuke tjid hebt en af en toe een berichtje post zodat we op de hoogte blijven!
xx

Seline

Meis,

Alvast een hele fijne reis! Maar misschien zien we je nog van te voren?!
Ik ga je volgen!

Groetjes Seline

Zita

Echt spannend wat dit grote avontuur je weer zal berengen! Leuk dat je ons op de hoogte houd...mits de internetverbing een beetje wil werken :-) xie je nog wel even-en voor je weg gaat. suc6 met de voorbereidingen!

Liefs Zita

0ma

net terug uit Londen, hoop ik dat jullie vlucht niet door de gaswolk wordt beinvloed, ik hoop je voor je vertrek nog te zien, liefs, sterkte met alle voorbereidingen en een prachtige tijd, oma

Niki

Spannend allemaal! Ben benieuwd naar je verhalen! Zitten we allebij in het buitenland, das best raar. Als je terug bent moeten we eerst drie weken uittrekken voor al onze avonturen. Veel plezier! X

Andrea

Hoi meissie,

Veel gehoord van je verblijf in Kameroen van Hanny en Stars... wat je allemaal meemaakt daar... Spannend dat wel maar ook wel eng!!!!!!!!!!!! denk ik.... nog een fijne tijd geniet ervan.. Liefs van ons XXXX

Raymond

Ik ga naar YAOUNDE - cameroun op 29 mai ?
wat moet ik voorzien ?
En waar moet ik zeker alert zijn ?
Dank U .